VetMed

İlaç Formu
Hayvanlar
İçerik
PHYTOELITE CYTOSTAT ve daha binlerce ilacın bilgilerine internet bağlantınız olmadan da erişebilirsiniz.

BİLEŞİMİ

Chaga mantarı, Ekinezya, Dulavratotu kökü, Prothallia, Brokoli, Söğüt, Melisa, Mercanköşk.

KULLANIM SAHASI/ENDİKASYONLARI

• Küçük Meme Tümörlerinin oluşmasının önlenmesi,
  • Meme Tümörlerinin geriletilmesi ve operasyona hazırlanması,
  • Yalancı Gebelik gibi vakaların tedavilerinde,
  • Metabolizmayı destekleyerek, Tedaviye Yardımcı olur. Bu ürün, bir ilaç değildir. Diyetetik tamamlayıcı yemdir.

KULLANIM ŞEKLİ VE DOZU

Veteriner hekim tarafından daha farklı önerilmediyse;

1 cm'ye kadar olan Tümörlerde büyümeye karşı

• Her ayın en az 15 günü, Sabah- Öğle - Akşam olmak üzere günde 3 kez verilir.

Büyüyen Tümör Varlığında

• Operasyondan hemen önceki 5 gün süresince

• Kedi ve Köpeklere 0 - 10 kg başına 1 tablet ve sonraki her 10 kg için 1 tablet olacak şekilde Sabah- Öğle - Akşam günde 3 kez verilir.
  • Ameliyat sonrası dönemde

• Kedi ve Köpeklere 0 - 10 kg başına 1 tablet ve sonraki her 10 kg için 1 tablet olacak şekilde 3-4 ay boyunca Sabah - Akşam günde 2 kez devamlı olarak verilir.

Yalancı Gebeliği Önlemek İçin ;

Kedi ve Köpeklere 0 - 10 kg başına 1 tablet ve sonraki her 10 kg için 1 tablet olacak şekilde Kızgınlık başlangıcından (Östrus başlangıcı), kızgınlığın bitimine kadar (Anöstrus) yaklaşık 20-22 gün, Sabah – Öğle – Akşam Günde 3 kez verilir.